Headlines News :
Home » , , , , , , » Kapital Dezenvolvimentu Sai Prioridade ba VI Governu

Kapital Dezenvolvimentu Sai Prioridade ba VI Governu

Written By Timor News Online on 3/13/2015 | 3:28 AM



DILI- Kapital Dezenvolvementu ho bens e Serbisu, sai prioridade ba VI Governu, hodi hadia diak liu kualidade servisu no dezenvolvementu iha Timor Leste (TL).
Lia hirak nee hato husi Vice Ministru Finansas Helder Lopez, ba STL, wainhira partisipa iha seminaru g7+ iha CCD, eis Merkadu Lama, Dili, Sesta (13/03/2015).
Orsamentu nee aloka barak liu iha bense e servisu no kapital dezenvolvementu, maibee sekarika ita tau iha prespektiva ida bele rekorente hasoru investementu, entaun osan nee sei barak liu iha investementu. Tamba politika ita nia hakarak utilize ita nia osan nee, hodi investe, suporta no finasia programa sira nebee bele forma retornu, retornu nee sira hare husi prespektiva oi-oin,” hateten Helder.
Nian haklean liu tan katak agora sira kontinua nafatin ho politika uluk, nune mudansa ka ajustamentu neebe sira halao, la halao mudansa signifikante, ezersisiu nebee sira halo, sira so foti deit osan husi estruktura nebe lakon, ba tau fali iha estruktura foun. Informasaun kompletu iha STL Jornal no STL Web, edisaun Sabado (14/3/2015). Joao anibal
Source: STL Online
Share on :

1 comment:

  1. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
    dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
    berikan 4 angka [5816] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
    dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
    ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
    allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
    kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
    sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA WARSITO,,di no (((085-342-064-735)))
    insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 500 JUTA , wassalam.


    dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







    Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


    1"Dikejar-kejar hutang

    2"Selaluh kalah dalam bermain togel

    3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


    4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


    5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
    tapi tidak ada satupun yang berhasil..







    Solusi yang tepat jangan anda putus asah... KI .JAYA WARSITO akan membantu
    anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
    butuh angka togel 2D 3D 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
    100% jebol
    Apabila ada waktu
    silahkan Hub: KI JAYA WARSITO DI NO: [[[085-342-064-735]]]


    ANGKA RITUAL: SINGAPUR 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL: HONGKONG 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; KUDA LARI



    ANGKA RITUAL; TOTO/ MAGNUM 4D/5D/6D/



    ANGKA RITUAL; TAIWAN,THAILAND

    ReplyDelete

SPONSOR

Hare'e Ami Nia Sponsor

Sponsor

Hare'e Ami Nia Sponsor

 
Support : Creating Website | Timor Free | Timor Free
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2014. Opini Timor - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template Download This Free Blogger Template